Warszawa
Komendy z wystąpienia 26.03.2025.
„Wygeneruj 10 propozycji na niszę na Instagramie dla konta
[TEB Edukacja – szkoły policealnej i technikum w Gdyni]
która ma szansę spektakularnie rosnąć.
KIM JESTEM = [Nowoczesna placówka edukacyjna, która oferuje praktyczne kierunki kształcenia, przygotowuje młodzież i dorosłych do wejścia na rynek pracy oraz rozwija kompetencje zawodowe i cyfrowe.]
JAKIE SĄ MOJE SUKCESY =
[– Wysoka zdawalność egzaminów zawodowych wśród uczniów
– Uczniowie zdobywają certyfikaty branżowe, np. ECDL, CISCO
– Współpraca z lokalnymi firmami i organizacjami przy realizacji praktyk zawodowych]
DLA KOGO JEST TEN PROFIL =
[Dla uczniów szkół średnich, osób dorosłych, przyszłych techników i specjalistów, którzy chcą zdobyć praktyczny zawód i kwalifikacje.]
W CZYM TEN PROFIL MA POMÓC =
[– Informować o rekrutacjach, kierunkach i wydarzeniach szkolnych
– Zachęcać do nauki praktycznych zawodów w nowoczesnej formule
– Pokazywać sukcesy uczniów i możliwości rozwoju zawodowego po TEB]
DOCELOWA PLATFORMA = [Instagram]
Zrób analizę wszystkich wytycznych na wskazanej platformie. Upewnij się, jak zmienił się algorytm Instagrama w ciągu ostatnich 3 miesięcy (2025), i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane. Dostosuj treści do mojego konta. Wykonaj wyszukiwania mojej bezpośredniej konkurencji oraz kont-inspiracji – niech te konta posiadają powyżej 10 tys. obserwujących.
Wygeneruj 10 nisz na Instagramie, które: – nie są zbyt wąskie, ale jasno określają specjalizację
– odpowiadają charakterowi nowoczesnej szkoły edukacyjnej zorientowanej na rynek pracy
– mają potencjał wiralowy i angażujący
Opisz w tej strukturze każdą z nisz (zwięźle, konkretnie):
Pomysł na niszę
Korzyści
Koncept prowadzenia
Odbiorcy
Dlaczego mają pożądać oglądania tego profilu na co dzień
Jak zamieniać odbiorców w zapisanych uczniów lub ambasadorów szkoły
Pisz po polsku. Unikaj ogólników.”
„Wypisz po 3 punkty następujących CECH uwzględniając PRODUKT i profil na wskazanej platformie:
PRODUKT / USŁUGA = [kurs zawodowy w TEB Edukacja w Gdyni – technik programista, projektowanie gier]
PROFIL = [Młoda osoba po szkole średniej, która chce zdobyć konkretny zawód i szybko wejść na rynek pracy; dorosły, który chce się przebranżowić lub podnieść kwalifikacje; mama wracająca na rynek pracy, szukająca elastycznej formy nauki]
BÓL = [Co ją boli w związku z usługą? Z jakim mierzy się problemami?]
STRACH = [Czego się boi z związku z Twoją usługą? Czy jest świadoma?]
SUKCES = [Jakich osiągnięć pożąda w związku z Twoją usługą? Co definiuje jako sukces?]
PORAŻKA = [Co utraci, gdy nie skorzysta z Twojej PRODUKTU?]
OBIEKCJE = [Co ją hamuje przed skorzystaniem z PRODUKTU? Z czego to wynika?]
MIEJSCE = [Gdzie przebywa? Gdzie ją spotkać? Na jakich portalach społecznościowych? W jakich kręgach?]
DOCELOWA PLATFORMA =
Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł.
Pisz po polsku. Napisz przykładową propozycje. Pisz krótko – samą esencję.
Zrób analizę wszystkich wytycznych na wskazana platforma w zakresie moich planowanych działań na wskazanej platformie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa wskazana platforma, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.
Dostosuj treści do mojego konta.”
Link do ChatGPT ze szkolenia:
https://chatgpt.com/share/67e3629f-1f7c-800a-b99c-bc5d83bd3576
Etap 1
Na podstawie tej oferty: OFERTA = [Liceum dla dorosłych 8 semestrów Gdynia] Wypisz 5 wariantów jej proponowanego przebiegu, z czego może się składać krok po kroku. Uruchom wyszukiwarkę do poszukania inspiracji w sprawdzonych źródłach.
Etap 2
Na podstawie tej oferty:
Etapy =[
Rekrutacja i zapis: Złożenie wymaganych dokumentów, takich jak świadectwo ukończenia szkoły podstawowej lub gimnazjum, w wybranej placówce oferującej naukę w trybie zaocznym.
Organizacja zajęć: Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty i niedziele, co pozwala na łączenie nauki z pracą zawodową.
Program nauczania: Realizacja przedmiotów zgodnych z podstawą programową, takich jak język polski, matematyka, język obcy, historia, biologia, chemia, fizyka, geografia, informatyka oraz podstawy przedsiębiorczości.
Egzaminy semestralne: Każdy semestr kończy się egzaminami z poszczególnych przedmiotów, sprawdzającymi zdobytą wiedzę.
Zakończenie nauki: Po ukończeniu 8 semestrów możliwość przystąpienia do egzaminu maturalnego, którego zdanie uprawnia do kontynuowania nauki na studiach wyższych.]
Stwórz tabelę 15 propozycji publikacji, które będą zawierały: Symptom problemu lub pragnienia lub potrzeby Problem lub pragnienie lub potrzebę Korzyść wynikającą z każdego punktu realizacji tej oferty Tabelę podziel tak, że: 5 wierszy – symptom problemu/pragnienia/potrzeby Kolumny: chwytliwy nagłówek, trzy wartościowe punkty, interaktywne call to action, cel publikacji (zasięg/rozpoznawalność, zaangażowanie albo sprzedaż) 5 wierszy – problem/pragnienie/potrzeba Kolumny: chwytliwy nagłówek, trzy wartościowe punkty, interaktywne call to action, cel publikacji 5 wierszy – korzyści Kolumny: chwytliwy nagłówek, trzy wartościowe punkty, interaktywne call to action, cel publikacji Forma publikacji: Reels (opis scenariusza nagrań + opis) Karuzela (5 kafelków z zachętą do przejrzenia całości + opis) Post (z angażującym opisem) 🔍 Dodatkowe wytyczne: Użycie chwytliwego nagłówka Wybitna treść, lekka i napisana przez eksperta marketingu 3-5 Hasztagów Zachęta do interakcji Call-to-action 3-5 emoji Przeanalizuj wyniki, aby sprawdzić, czy treści nie brzmią generatywnie (jak od robota). Wprowadź lekkie, kreatywne treści, które są łatwe poznawczo, wykorzystują luki narracyjne, konceptualizację i metafory. Dbaj o to, aby nie wyglądały i nie brzmiały jak generowane przez AI.
Cel: Te publikacje mają pomóc w zachęceniu przyszłych Uczniów do skorzystania z oferty edukacyjnej TEB. Publikacje powinny mieć potencjał viralowy i być napisane jak przez wieloletniego eksperta od mediów społecznościowych.
„Wygeneruj 3 proponowane ścieżki zakupowe składające się z 4 etapów, bazując na modelu AIDA, 1) attention, 2) interest, 3) desire, 4) action, proces oprzyj o problemy palące mojej grupy docelowej. Dla każdej ścieżki stwórz tabelę z 7-dniowymi propozycjami publikacji. Trzymaj się następujących zasad i stuktury w propozycjach lejków sprzedażowych: ZASIĘG -1. Problemy, które trzeba rozwiązać ROZPOZNAWALNOŚĆ 2. Pozycjonowanie eksperckie 3. Działanie przez czynność: rozwiązanie, które daje nasz PRODUKT ZAANGAŻOWANIE ZAANGAŻOWANIE – 4. Tutorial: Rozwiązania krok po kroku oraz 5. Sukcesy i osiągnięcia SPRZEDAŻ-6. Prezentacja oferty oraz LOJALNOŚĆ 7. Po godzinach / Lifestyle.
Poszukaj inspiracji w Internecie – uruchom przeszukiwanie sieci. Zrób analizę wszystkich wytycznych na wskazana platforma w zakresie moich planowanych działań na wskazanej platformie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm wskazanej platformy, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa wskazana platforma, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.
Dostosuj treści do mojego konta.
NISZA = [TEB Gdynia – Liceum i technikum dla młodych ludzi szukających praktycznej edukacji i nowoczesnych ścieżek kariery]
PRODUKT = [Oferta edukacyjna liceum i technikum TEB w Gdyni, w tym klasy o profilach: technik programista, grafika komputerowa, e-sport, weterynaria, kosmetologia, psychologia]
PROBLEMY = [Brak motywacji i jasnej wizji kariery. Przestarzała edukacja w innych szkołach. Brak zajęć praktycznych. Brak wsparcia w rozwijaniu pasji. Lęk przed maturą. Obawa przed wyborem złej szkoły. Presja społeczna i porównywanie się. Trudności w uczeniu się tradycyjnymi metodami. Nuda na lekcjach. Brak poczucia sprawczości.]
GRUPA DOCELOWA = [uczniowie klas 7–8 oraz ich rodzice mieszkający w Gdyni i okolicach]
TE ZASOBY MAM = [stronę www]
DOCELOWA PLATFORMA = [Instagram]
Dla każdej ścieżki stwórz tabelę z 7-dniowymi propozycjami publikacji – to może być 1) reels – tu opisz scenarisz tych nagrań+opis lub 2) karuzela- tu opisz 5 kafelków, tak aby zachęcić do jej całego obejrzenia+opis lub post+opis – każda propozucja ma być wybitna.
Zastosuj:
Chwytliwy i przyciągający nagłówek
Wybitną treść publikacji – lekką, pisaną przez mistrza tworzenia treści
Użyj 3-5 Hasztagów:
Zachęty do interakcji
Call-to-action
3-5 kilka emoji
Pamiętaj aby w tabeli pokazać cel publikacji: zasięg, rozpoznawalność, zaangażowanie i sprzedaż.
Zrób analizę wyników: – sprawdź czy treści publikacji nie brzmią generatywnie, czyli tak, jakby stworzył ją robot. Daj przykłady lekkich treści, które będą wybitne, jakby towrzył je copywritter z wieloletnim doświadczeniem, sprawdź czy Twoje propozycje są łatwe poznawczo, czy używają luk narracyjnych, konceptualizacji oraz metafor. Dbaj o to, żeby nie brzmiały, ani nie wyglądały jak generowane przez AI.
Upewnij się jak zmienił się algorytm wskazanej platformy, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa wskazana platforma, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że treści są prawdziwe, lekkie, zabawne i nikt nie przejdzie dookoła nich obojętnie.
Dostosuj treści do mojego konta.
Wynikiem tego promptu mają być 3 ścieżki AIDA oraz 3 kalendarze publikacji. I każda ścieżka zakupowa ma zaczynać się Attention, potem Interest, potem Desire, a na końcu Action. Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł. Zrób analizę wszystkich wytycznych na wskazana platforma w zakresie moich planowanych działań na wskazaną platformę w sieci internetowej.
Pisz po polsku. Działaj jak wieloletni strateg.”
Wygeneruj 3 warianty scenariusza i opis rolki, gdzie uwzględnisz: TEMAT ROLKI PIERWSZE ZDANIE MÓWIONE – chwytliwe do 6 słów 1 LINIJKA OPISU – chytliwą do 4 słów z emoji zapraszającym do kliknięcia np. strzałka w dół czy palec w dół zestawienie darmowych narzędzi AI i płatnych – wskaż 5 propozycji gosiasiedlik Usprawnianie życia i biznesu poprzez Narzędzia ChatGPT i AI RODZAJ ROLKI = [edukacyjna] FORMAT ROLKI = [Dialog – użytkownik prowadzi rozmowę z samym sobą lub inną osobą, często w humorystycznej formie, zmieniając ton głosu lub pozycję. Taki format wykorzystuje przeplatanie ujęć, by pokazać dwie różne postaci w jednej scenie.] TEMAT ROLKI = [część rolki edu] który rozwiąże prawdopodobny problem potencjalnych klientów. Bazuj na moim profilu. POTENCJALNI KLIENCI = [Twórczynie internetowe i osoby prowadzące własne firmy, które chcą prowadzić instagram niskobudżetowo za pomocą narzędzi AI] uwzględaniając ekspertyzę i palący problem grupy docelowej. PROFIL = [marka osobista – Gosia Siedlik – pisz zawsze jako JA, nie jako my] PROBLEMY = [brak znajomości narzędzi AI] OGÓLNY ZAMYSŁ ROLKI = [duplikat mojej osoby – jedna w garniturze mówi o tych płatnych, a ta w dresie mówi o bezpłatnych] Stwórz propozycje, które mają szanse stać sie viralem. Niech pierwsze zdanie w rolce będzie inspirowane tymi przykładami: [top] lub Pamiętaj 1. linijka musi być krótka i zwracać uwagę, jeśli jest nudna ludzie nie będą zmotywowani do czytania dalej Skup się na odbiorcy, na jego problemach, potrzebach i oczekiwaniach. Nie pisz bezpośrednio o profilu firmy Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych Zastosuj taką strukturę: Chwytliwy i przyciągający nagłówek Pisz po polsku. Działaj jak wieloletni strateg o video reels. CTA = [zasięg] W CTA pisz językiem korzyści. Stwórz treść rolki plus opis. Napisz pełen scenariusz. Przed 3 wariantów scenariuszów wybranych formatów rolek zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań tworzenia rolek na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj takich scenariuszów pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram reels, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe. Informacje o wnioskach daj w 3 krótkich zdaniach po wygenerowaniu wybitnych odpowiedzi. Upewnij się, że np. gdy format to wskazywanie to nie generujesz treści do mówienia, tylko opis kadru i tego co ma się na nim pojawić. Dostosuj treści do mojego konta. Pamiętaj, aby pisać po Polsku. |
Treść akordeonu
Stwórz sekwencję zasięgowych stories w tej strukturze: 1) wyzwalacz emocji – problem lub pragnienie lub potrzebę – mojej grupy docelowej na Instagramie 2) obietnica rozwiązania tego problemu 3) wspomnij o tym, że rozwiązanie wiąże się z Twoją ekspertyzą 4) rozwianie obiekcji społeczny dowód słuszności, że umiesz ten problem rozwiązać. Stosuj storytelling Jak wieloletnia ekspertka od zasięgu na instagramie przez insta stories. Uwzględnij materiał, który publikujesz, tone of voice, archetyp marki, niszę grupę docelową. Zastosuj łatwość poznawczą, czyli konkret, kontekst, przyczynowość, spójność, historię, porównania, metafory, konceptualizację. NISZA = [dbam o wizerunek klubów sportowych poprzez dobór spójnych strojów] MATERIAŁ KTÓRY PUBLIKUJESZ = [KOMPLETY MECZOWE ] TONE OF VOICE = [koleżeński] ARCHETYP = [koleżeński] GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.] Upewnij się, że Twoje propozycje są wyjątkowe i nikt na Instagramie, nie będzie chciał ich scrollować, stosuj luki informacyjne, wyraźne opinie, wyjątki, anomalie, a także storytelling, tj. struktury, zalecenia, napięcie i suspens – bądź kreatywny, i dopasuj treści do mojego celu. |
Stwórz 10 propozycji na instagramowy treść na reklamę do meta na grafikę rozwiąże PROBLEM PROFILU i osiągnięcie CELU za pomocą usługa Każdy wynik powinien mieć nie więcej niż 40 wyrazów. SPRZEDAJĘ = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA] CEL KLIENTA = [kupić sprawnie odzież sportową z dostępnością] PROBLEM KLIENTA = [zmieścić się w budżecie, zdobyć nowych sponsorów, zdobyć uznanie wśród lokalnych przedsiębiorstw swoją skutecznością, zadbać o reputację klubu Sportowego] PROFIL = [Właściciel szkółki piłkarskiej w Gdańsku napisz przykładową propozycje Pisz krótko, samą esencję. Pisz jak wieloletni marketer z wieloletnim doświadczeniem, stosuj chwytliwe nagłówki inspirowane takimi stukturami: „3 szybkie wskazówki…” „chyba nie chcesz popelnić tego błędu…” „ile razy…” „3 rady dla…” „czy znasz sekret…” Bądź zaskakujący w swoich propozycjach. Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe. Dostosuj treści do mojego konta. |
Wygeneruj 3 warianty treści tu [POV na Instagram].
Uwzględnij ogólny pomysł.
OGÓLNY POMYSŁ = [zrób pod naukę matmematyki, uwzględnij dowcip, że nauczyciel widzi, że używałam ChatGPT]
Pisz przykładem.
Przykład: [Mój nauczyciel angielskiego czytający esej, który oddałem, zastanawiający się, czemu zaczyna się od:
‘Jasne! Oto esej na 2000 słów napisany dokładnie jak przez ucznia szkoły średniej…]
Pisz dokładnie treść z przykładu.
https://vm.tiktok.com/ZNdRQos15/
https://vm.tiktok.com/ZNdRQTyoa/
https://vm.tiktok.com/ZNdRQwqBh/
https://vm.tiktok.com/ZNdRC9DmH/
https://vm.tiktok.com/ZNdRC2qvu/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCMaNX/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCfWQa/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCFrjq/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCSv3c/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCPdh9/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCy5vb/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCjESG/
https://vm.tiktok.com/ZNdRC5xJE/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCkLoa/
https://vm.tiktok.com/ZNdRCPyHW/