online

 

Komendy z zajęć 9.03.2025.

Wygeneruj 10 propozycji na niszę na instagramie dla konta marki osobistej, która ma szansę spektakularnie rosnąć na IG

marka osobista – sprzedawca odzieży marki JOMA z Hiszpanii

dla klubów sportowych

KIM JESTEM = [Skautem, Trenerem UEFA B, byłym właścicielem własnej szkółki piłkarskiej, ponad 15 lat w sprzedaży ubrań sportowych]

JAKIE SĄ MOJE SUKCESY = [obsługa ponad 100 klubów sportowych]

który wzbudzi zainteresowanie PRODUKTEM.

DLA KOGO JEST TEN PROFIL = [dla miłośnika sportu, osób, które poszukują inspiracji, jak prezenować klub w social mediach, aby być magnesem na sponsorów]

W CZYM TEN PROFIL MA MU POMÓC = [być na bieżąco z trendami odzieżowymi, wizerunkiem, pozyskiwaniu sponsorów, zarządzaniem klubem, karierą sportową]

Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta.

Wykonaj wyszukiwania mojej bezpośredniej konkurencji oraz konkurencji inspiracji – niech te konta posiadają powyżej 10 tys. followersów. Pamiętaj aby wygenerować 10 propozycji na niszę na instagramie dla konta, która ma szansę spektakularnie rosnąć na IG. Która nie będzie ani zbyt wąska. Postaraj się, aby wyniki określały niszę, a nie jakąś serię postów. Opisz w następującej strukturze wyniki: pomysł na niszę, korzyści, koncept prowadzeniam, odbiorcy, dlaczego mają pożądać oglądania tego profilu na codzień i docelowo zamieniać się w płacących klientów. Pisz po Polsku.

Odpowiedzi wprowadź jako krótkie i zwięzłę komunikaty, np w branży AI przykładem niszy byłaby: „usprawniam życie i biznes dzięki narzędziom AI, w tym zwłaszcza ChatGPT

Przeanalizuj dostępny rynek dla branży skierowanej do grupy docelowej, oferującej usługę lub produkty w kraju w danym medium społecznościowym.

[tu wpisz kraj].

BRANŻA=[tu wpisz branżę]

GRUPA DOCELOWA=[tu wpisz grupę docelową]

USŁUGA/PRODUKT=[tu wpisz usługę/produkt]

MEDIUM SPOŁECZNOŚCIOWE=[tu wpisz własne]

Wypisz konkretne i wartościowe punkty dotyczące:

1) Wielkości rynku. Daj koniecznie liczbową wartość

2) Głównej konkurencji. Podaj 10 przykładów, nie tylko wielkich graczy. Daj opis/lokalizację/liczbę pracowników i prawdziwy adres www

3. Listę 10 trendów rynkowych.

4. Listę 10 preferencji klientów.

5. Listę 10 barier wejścia na rynek.

Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł.

Pisz po polsku.

Link: https://chatgpt.com/g/g-1i7Bjryc5-business-idea-sanity-checker

Wypisz po 3 punkty następujących CECH uwzględniając PRODUKT i profil na Instagramie:

PRODUKT / USŁUGA = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA | Materiały oddychające, szybka dostawa, pomoc w promocji klubu, przez wsparcie przy tworzeniu contentu klubu na social media, wsparcie przy ofertach do sponsorów]

PROFIL = [Właściciel szkółki piłkarskiej w Gdańsku
PROBLEM:Jakość odzieży
Konkurencyjne ceny
Szybkość dostaw
KORZYŚĆ:
Zwiększenie satysfakcji klientów
Pozyskiwanie nowych klientów
Rozwój marki]

BÓL = [Co ją boli w związku z usługą? Z jakim mierzy się problemami?]

STRACH = [Czego się boi z związku z Twoją usługą? Czy jest świadoma?]

SUKCES = [Jakich osiągnięć pożąda w związku z Twoją usługą? Co definiuje jako sukces?]

PORAŻKA = [Co utraci, gdy nie skorzysta z Twojej PRODUKTU?]

OBIEKCJE = [Co ją hamuje przed skorzystaniem z PRODUKTU? Z czego to wynika?]

MIEJSCE = [Gdzie przebywa? Gdzie ją spotkać? Na jakich portalach społecznościowych? W jakich kręgach?]

Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł.

Pisz po polsku. Napisz przykładową propozycje. Pisz krótko – samą esencję.

Wygeneruj 3 proponowane ścieżki zakupowe składające się z 4 etapów, bazując na modelu AIDA, 1) attention, 2) interest, 3) desire, 4) action, proces oprzyj o problemy palące mojej grupy docelowej. Dla każdej ścieżki stwórz tabelę z 7-dniowymi propozycjami publikacji. Trzymaj się następujących zasad i stuktury w propozycjach lejków sprzedażowych: ZASIĘG -1. Problemy, które trzeba rozwiązać ROZPOZNAWALNOŚĆ 2. Pozycjonowanie eksperckie 3. Działanie przez czynność: rozwiązanie, które daje nasz PRODUKT ZAANGAŻOWANIE ZAANGAŻOWANIE – 4. Tutorial: Rozwiązania krok po kroku oraz 5. Sukcesy i osiągnięcia SPRZEDAŻ-6. Prezentacja oferty oraz LOJALNOŚĆ 7. Po godzinach / Lifestyle.
Poszukaj inspiracji w Internecie – uruchom przeszukiwanie sieci. Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta.

NISZA = [dbam o wizerunek klubów sportowych poprzez dobór spójnych strojów]

PRODUKT = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA]

PROBLEMY = [Słaba jakość odzieży – Szybkie zużycie negatywnie wpływa na wizerunek.

Wysokie koszty – Ceny przewyższają możliwości finansowe.

Opóźnienia dostaw – Brak spójności przeszkadza w planowaniu.

Brak personalizacji – Odzież nie odzwierciedla tożsamości klubu.

Niedopasowane rozmiary – Rozmiary nie odpowiadają potrzebom zawodników.

Brak nowoczesnych technologii – Potrzebujemy innowacji w odzieży.

Słaba dostępność lokalna – Brak wysokiej jakości odzieży w okolicy.

Niska trwałość materiałów – Ubrania szybko tracą kolor i kształt.

Brak wsparcia posprzedażowego – Trudno o pomoc przy problemach z produktem.

Ograniczona oferta wiekowa – Brakuje odzieży dla różnych grup wiekowych.]

GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.]

TE ZASOBY MAM =

Dla każdej ścieżki stwórz tabelę z 7-dniowymi propozycjami publikacji – to może być 1) reels – tu opisz scenarisz tych nagrań+opis lub 2) karuzela- tu opisz 5 kafelków, tak aby zachęcić do jej całego obejrzenia+opis lub post+opis – każda propozucja ma być wybitna.

Zastosuj:
Chwytliwy i przyciągający nagłówek
Wybitną treść publikacji – lekką, pisaną przez mistrza tworzenia treści
Użyj 3-5 Hasztagów:
Zachęty do interakcji
Call-to-action
3-5 kilka emoji” Pamiętaj aby w tabeli pokazać cel publikacji: zasięg, rozpoznawalność, zaangażowanie i sprzedaż.
Zrób analizę wyników: – sprawdź czy treści publikacji nie brzmią generatywnie, czyli tak, jakby stworzył ją robot. Daj przykłady lekkich treści, które będą wybitne, jakby towrzył je copywritter z wieloletnim doświadczeniem, sprawdź czy Twoje propozycje są łatwe poznawczo, czy używają luk narracyjnych, konceptualizacji oraz metafor. Dbaj o to, żeby nie brzmiały, ani nie wyglądały jak generowane przez AI.
Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że treści są prawdziwe, lekkie, zabawne i nikt nie przejdzie dookoła nich obojętnie.

Dostosuj treści do mojego konta.

Wynikiem tego promptu mają być 3 ścieżki AIDA oraz 3 kalendarze publikacji. I każda ścieżka zakupowa ma zaczynać się Attention, potem Interest, potem Desire, a na końcu Action. Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł. Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej.

Pisz po polsku. Działaj jak wieloletni strateg.

Na podstawie tej oferty:

OFERTA = [Darmowe konsultacje marketingowe]

Wypisz 5 wariantów jej proponowanego przebiegu z tego może się składać krok po kroku. Uruchom wyszukiwarkę do poszukania inspiracji w sprawdzonych źródłach.

Niech każdy wariant będzie zawierał pięć kroków.

 

Na podstawie tej oferty:

Etapy = [

Powitanie i dekoracje cyrkowe: Sala udekorowana w stylu cyrkowym; animatorzy witają dzieci przebrani za klaunów.
Warsztaty żonglerki i akrobacji: Dzieci uczą się podstaw żonglowania i prostych akrobacji pod okiem instruktorów.
Pokaz iluzji: Występ magika prezentującego proste sztuczki, w które angażuje dzieci.
Konkurs na najlepszy strój cyrkowy: Dzieci prezentują swoje kostiumy, a jury wybiera najciekawsze przebrania.
Zabawa taneczna z klaunami: Wspólne tańce i zabawy prowadzone przez animatorów w stroju klaunów.
]

Stwórz tabele 15 propozycji publikacji które będą zawierały symptom problemu lub symptom pragnienia lub sympotm potrzeby oraz problem lub pragnienie lub potrzebę i korzyść z każdego punktu realizacji tej oferty. Uruchom wyszukiwarkę do poszukania inspiracji w sprawdzonych źródłach. Tabelę podziel tak, że w 5 wierszy to będą symptom problemu lub symptom pragnienia lub sympotm potrzeby i niech publikacja ma następujące kolumny chwytliwy nagłówek trzy wartościowe punkty interaktywne call to action oraz cel publikacji zasięg rozpoznawalność, zaangażowanie albo sprzedaż. Kolejne 5 wierszy to będą problemy lub pragnienia lub potrzeby i niech publikacja ma następujące kolumny chwytliwy nagłówek trzy wartościowe punkty interaktywne call to action oraz cel publikacji zasięg rozpoznawalność, zaangażowanie albo sprzedaż. Kolejne 5 wierszy to będą korzyści i niech publikacja ma następujące kolumny chwytliwy nagłówek trzy wartościowe punkty interaktywne call to action oraz cel publikacji zasięg rozpoznawalność, zaangażowanie albo sprzedaż. Pisz po polsku.

Twoje propozycje to mogą być albo 1) reels – tu opisz scenarisz tych nagrań+opis lub 2) karuzela- tu opisz 5 kafelków, tak aby zachęcić do jej całego obejrzenia+opis lub post+opis – każda propozucja ma być wybitna.


Zastosuj:
Chwytliwy i przyciągający nagłówek
Wybitną treść publikacji – lekką, pisaną przez mistrza tworzenia treści
Użyj 3-5 Hasztagów:
Zachęty do interakcji
Call-to-action
3-5 kilka emoji. Zrób analizę wyników: – sprawdź czy treści publikacji nie brzmią generatywnie, czyli tak, jakby stworzył ją robot. Daj przykłady lekkich treści, które będą wybitne, jakby towrzył je copywritter z wieloletnim doświadczeniem, sprawdź czy Twoje propozycje są łatwe poznawczo, czy używają luk narracyjnych, konceptualizacji oraz metafor. Dbaj o to, żeby nie brzmiały, ani nie wyglądały jak generowane przez AI. Te publikacje mają pomóc w zachęceniu do korzystania z usług

To ma być forma tabelki. Pisz jak wieloletni sprzedawca i marketer, bądź skuteczny, ale nienachalny. Stwórz propozycje, które mają szanse stać sie viralem. Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych

Stwórz sekwencję zasięgowych stories w tej strukturze: 1) wyzwalacz emocji – problem lub pragnienie lub potrzebę – mojej grupy docelowej na Instagramie 2) obietnica rozwiązania tego problemu 3) wspomnij o tym, że rozwiązanie wiąże się z Twoją ekspertyzą 4) rozwianie obiekcji społeczny dowód słuszności, że umiesz ten problem rozwiązać. Stosuj storytelling Jak wieloletnia ekspertka od zasięgu na instagramie przez insta stories. Uwzględnij materiał, który publikujesz, tone of voice, archetyp marki, niszę grupę docelową. Zastosuj łatwość poznawczą, czyli konkret, kontekst, przyczynowość, spójność, historię, porównania, metafory, konceptualizację.

NISZA = [dbam o wizerunek klubów sportowych poprzez dobór spójnych strojów]

MATERIAŁ KTÓRY PUBLIKUJESZ = [KOMPLETY MECZOWE ]

TONE OF VOICE = [koleżeński]

ARCHETYP = [koleżeński]

GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.]

Upewnij się, że Twoje propozycje są wyjątkowe i nikt na Instagramie, nie będzie chciał ich scrollować, stosuj luki informacyjne, wyraźne opinie, wyjątki, anomalie, a także storytelling, tj. struktury, zalecenia, napięcie i suspens – bądź kreatywny, i dopasuj treści do mojego celu.

Stwórz 10 propozycji na instagramowy

treść na reklamę do meta na grafikę

rozwiąże PROBLEM PROFILU i osiągnięcie CELU za pomocą

usługa

Każdy wynik powinien mieć nie więcej niż 40 wyrazów.

SPRZEDAJĘ = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA]

CEL KLIENTA = [kupić sprawnie odzież sportową z dostępnością]

PROBLEM KLIENTA = [zmieścić się w budżecie, zdobyć nowych sponsorów, zdobyć uznanie wśród lokalnych przedsiębiorstw swoją skutecznością, zadbać o reputację klubu Sportowego]

PROFIL = [Właściciel szkółki piłkarskiej w Gdańsku
PROBLEM:Jakość odzieży
Konkurencyjne ceny
Szybkość dostaw
KORZYŚĆ:
Zwiększenie satysfakcji klientów
Pozyskiwanie nowych klientów
Rozwój marki]

napisz przykładową propozycje

Pisz krótko, samą esencję. Pisz jak wieloletni marketer z wieloletnim doświadczeniem, stosuj chwytliwe nagłówki inspirowane takimi stukturami:

„3 szybkie wskazówki…”

„chyba nie chcesz popelnić tego błędu…”

„ile razy…”

„3 rady dla…”

„czy znasz sekret…”

Bądź zaskakujący w swoich propozycjach.

Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta.

 
Wygeneruj 3 warianty scenariusza i opis rolki, gdzie uwzględnisz:


TEMAT ROLKI
CEL ROLKI
FORMAT ROLKI
RODZAJ ROLKI

PIERWSZE ZDANIE MÓWIONE – chwytliwe do 6 słów
SCENARIUSZ TREŚCI – około 3 zdania z konkretami na każdy temat
CTA MÓWIONE zgodnie z celem publikacji

1 LINIJKA OPISU – chytliwą do 4 słów z emoji zapraszającym do kliknięcia np. strzałka w dół czy palec w dół
OPIS ROLKI – body text po maksymalnie 3 zdania w jednym akapicie, łącznie 3-4 akapity
CTA W TREŚCI – z emoji realizujące cel rolki
HASHTAGI – maksymalnie 5
SŁOWA KLUCZOWE – około 5

zestawienie darmowych narzędzi AI i płatnych – wskaż 5 propozycji

gosiasiedlik

Usprawnianie życia i biznesu poprzez Narzędzia ChatGPT i AI

RODZAJ ROLKI = [edukacyjna]

FORMAT ROLKI = [Dialog – użytkownik prowadzi rozmowę z samym sobą lub inną osobą, często w humorystycznej formie, zmieniając ton głosu lub pozycję. Taki format wykorzystuje przeplatanie ujęć, by pokazać dwie różne postaci w jednej scenie.]

TEMAT ROLKI = [część rolki edu]

który rozwiąże prawdopodobny problem potencjalnych klientów. Bazuj na moim profilu.

POTENCJALNI KLIENCI = [Twórczynie internetowe i osoby prowadzące własne firmy, które chcą prowadzić instagram niskobudżetowo za pomocą narzędzi AI]

uwzględaniając ekspertyzę i palący problem grupy docelowej.

PROFIL = [marka osobista – Gosia Siedlik – pisz zawsze jako JA, nie jako my]

PROBLEMY = [brak znajomości narzędzi AI]

OGÓLNY ZAMYSŁ ROLKI = [duplikat mojej osoby – jedna w garniturze mówi o tych płatnych, a ta w dresie mówi o bezpłatnych]

Stwórz propozycje, które mają szanse stać sie viralem.

Niech pierwsze zdanie w rolce będzie inspirowane tymi przykładami: [top] lub
[… o tym nie miałaś pojęcia] lub
[o to powód dlaczego nie…] lub
[….chcesz___bez ____] lub
[oto jak możesz ___w ___dni]. Pamiętaj, żeby wybrać jedną najlepszą opcję, która zachęci do obejrzenia całości materiału!

Pamiętaj 1. linijka musi być krótka i zwracać uwagę, jeśli jest nudna ludzie nie będą zmotywowani do czytania dalej
Opis, tzn body text – ma być uporządkowałaś body text – wiersze przerywniki, 3 linijki w 1 wierszu, wypunktowany tekst, emoji

Skup się na odbiorcy, na jego problemach, potrzebach i oczekiwaniach. Nie pisz bezpośrednio o profilu firmy

Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych

Zastosuj taką strukturę: Chwytliwy i przyciągający nagłówek
Wartościową treść-napisz 3 kulminacyjne i merytoryczne punkty, tutaj zastosuj odzielenie Call-to-action tutaj zastosuj odzielenie
Użyj 3-5 Hasztagów tutaj zastosuj odzielenie
Trzy razy napisz „po więcej zaobserwuj + nazw profilu” tutaj zastosuj odzielenie Użyj 3-5 słów kluczowych. Jeśli jest to [marka] pisz jako my-w liczbie mnogiej, jeśli jest to [marka osobista] pisz jako ja-w liczbie pojedynczej.


Pisz po polsku. Działaj jak wieloletni strateg o video reels.

CTA = [zasięg]

W CTA pisz językiem korzyści. Stwórz treść rolki plus opis. Napisz pełen scenariusz.

Przed 3 wariantów scenariuszów wybranych formatów rolek zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań tworzenia rolek na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj takich scenariuszów pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram reels, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe. Informacje o wnioskach daj w 3 krótkich zdaniach po wygenerowaniu wybitnych odpowiedzi. Upewnij się, że np. gdy format to wskazywanie to nie generujesz treści do mówienia, tylko opis kadru i tego co ma się na nim pojawić.

Dostosuj treści do mojego konta. Pamiętaj, aby pisać po Polsku.
Wygeneruj na 3 warianty treści informacyjnych na instagram na karuzelę na:

pamiętaj aby ten nr rozszerzyć o 4 kafle.

Niech treść rozwiązuje palący problem, Twojej grupy docelowej. Bazuj na mojej ekspertyzie. Treść ma być widoczna na obrazie.

GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.]

uwzględniając ekspertyzę i palący problem grupy docelowej. Zastosuj: Stosuj przyciągające nagłówki i wartościową treść. Zachęcaj do interakcji. Najważniejszy nagłówek – to nagłówek na pierwszym kaflu, zastosuj tu metody wywierania, daj nalepsze z najlepszych wyniki, np. „Oto powód, dlaczego nie możesz schudnąć” lub „Czy Twój klub jest postrzegany jako amatorski? Sprawdź, jak to zmienić!” lub „Czy Twoja szkółka piłkarska nie przyciąga sponsorów? Oto powód!”

PUNKTY MERYTORYCZNE NA KARUZELĘ = [wskazówki o wizerunek klubu w internecie]

PALĄCY PROBLEMY = [brak wiedzy o prowadzeniu spójnego wizerunku do współpracy ze sponsorem dla klubu piłki nożnej]

Pamiętaj, że zawsze dodać jeszcze 4 kafle: 1) na pierwszym kaflu opisz chwytliwie problem który rozwiąże ta karuzela 2) na 2 kaflu karuzeli ma być informacja, co będzie do zgranięcia na przedostatnim kaflu, np. jakieś lead magnet. 3) Na przedostatnim kaflu niech będzie informacje o tym lead magnecie. 4) Na ostatnim kaflu napisz językiem korzyści, żeby zaobserwować ten profil. Zawsze twórz propozycje powiększone o te 4 kafle.

Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych. Pamiętaj o strukturze kafli – 1) chwytliwy początek 2) zachęta do przejścia na koniec, następnie punkty merytoryczne, 3) przedostatni materiał informacje o darmowym materiale 4) ostatni kafel zaproszenie do zaobserwowania. Napisz treść punkt po punkcie na każdy obrazek. Jakbyś był z grupy docelowej, samą esencję. Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł. Upewnij się, że zrobiłeś research sprawdzonych źródeł. To tym inspiruj się na informacje na kafelki.

Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta. Pamiętaj o tym, że pierwszy kafelek przy każdym z wariantów powinien być clickbaitowy, nieoczywisty, doprowadzić do tego, że ktoś nie będzie w stanie scrollować dalej Instagrama. Przed publikacją dokonaj analizy, czy na pewno 1 kafle są clickabitem motywującym do zapoznania się z treścią. Pisz po Polsku.

Stwórz skrypt do ankiety w Google Forms.

Planuję stworzenie nowego produktu. Chcę przeprowadzić walidację mojego pomysłu i poznać problemy moich potencjalnych klientów. Stwórz ankietę w Google Forms obejmującą grupę docelową, tematykę ankiety, cel, liczbę pytań, liczbę odpowiedzi w każdym pytaniu, liczbę odpowiedzi oraz typ odpowiedzi.

MOJA BRANŻA= [ESG]

GRUPA DOCELOWA= [firmy technologiczne i biotechnologiczne, IT, wewnątrz PPNT w Gdyni]

TEMATYKA ANKIETY= [ESG – poziom gotowości do raportowania, poziom znajomości ESG]

PRODUKT= [Konsultacje, szkolenia z zakresu ESG]

CEL= [Zbadanie gotowości firm parkowych do raportowania z zakresu ESG]

LICZBA PYTAŃ= []

LICZBA ODPOWIEDZI= []

RODZAJ ODPOWIEDZI 1= [Tak / Nie]

RODZAJ ODPOWIEDZI 2= [wielokrotnej odpowiedzi]

RODZAJ ODPOWIEDZI 3= [odpowiedzi krótkie]

Stwórz krótką i bardzo atrakcyjną ankietę, którą z przyjemnością wypełnią właściwe firmy. Zanim ją wygenerujesz daj mi edytować treść. Pisz jak człowiek, nie jak robot! Pisz po polsku. Pamiętaj aby stworzyć skrypt do wdrożenia.

 
Link: https://chatgpt.com/g/g-zCLT597lc-script-wizard
 

Wygeneruj 3 warianty treści

tu napisz treść reklamy

na Instagram, który wzbudzi zainteresowanie PRODUKTEM.

PRODUKT = [oferta wyzwania – zrób formę na lata – za 0 zł, w duchu jedzenia intuicyjnego, 27.11.2024 godz. 20]

Wykorzystaj podany poniżej styl językowy, ale pisz w temacie mojego produktu lub usługi dla mojej grupy docelowej.

GRUPA DOCELOWA = [kobiet po ciąży]

Pisz przykładem. Przykład:

TREŚĆ = [Czy wiesz, że TWOJE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I CHATGPT MOGĄ STAĆ SIĘ KLUCZOWYM NARZĘDZIEM DO ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY?

Sprawdź moje SZKOLENIE ZA 0 PLN

WIDZIMY SIĘ WKRÓTCE”

Zrzut 2:

„Chcesz ożywić swoją sprzedaż? 📈 Dołącz do mojego bezpłatnego szkolenia 21.10 o 19:00.

Poznaj innowacyjne techniki, które odmienią Twój sposób komunikacji online i pomogą rozwijać Twoje działania w mediach społecznościowych. 🌐 Otrzymaj certyfikat za 0 PLN i szansę na nagrody o wartości 247]

Pamiętaj aby pisać dokładną liczbę słów i format z przykładu, ale treści mają dotyczyć mojego produktu i mojej grupy docelowej.

 
Gosia Siedlik
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.