Regulamin konkursu podczas szkolenia  “Jak dzięki Instagramowi zarobiłam 100 000 zł używając komend ChatGPT”

Organizator: a) Konkurs jest organizowany przez profil marki osobistej Gosia Siedlik na Instagramie pod adresem: https://www.instagram.com/gosiasiedlik/ oraz podczas webinaru na stronie WebinarJam.

Warunki uczestnictwa: a) Konkurs odbywa się w ramach webinaru “Jak dzięki Instagramowi zarobiłam 100 000 zł używając komend ChatGPT”.
b) Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi być obecny na webinarze 21 października 2024 o godzinie 19:00.
c) Uczestnik musi posiadać konto na platformie Instagram, które jest publiczne.
d) Uczestnik musi aktywnie brać udział w webinarze, przygotowując merytoryczny wniosek na temat omawianych treści.

Podkategorie konkursu:

  1. Najbardziej merytoryczny wniosek podczas webinaru:
    a) Uczestnik przygotowuje wniosek podczas trwania webinaru, który zostanie oceniony przez Kapitułę.
    b) Najlepszy wniosek, oceniony przez Kapitułę (składającą się z Bartosza Siedlika i Gosi Siedlik), wygrywa.

  2. Najbardziej merytoryczny wniosek udostępniony na Insta Stories:
    a) Uczestnik udostępnia wniosek na swoim publicznym Instagram Stories, oznaczając profil @gosiasiedlik.
    b) Zwycięzca tej kategorii zostanie wyłoniony 22 października 2024, na podstawie zaangażowania i merytorycznej treści wniosku.

Nagroda: a) Nagrodą w każdej z kategorii jest ebook o wartości 497 zł “Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT”, autorstwa Kariny Misztal oraz Małgorzaty Siedlik.
b) Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę ani inną formę nagrody.

Wyłonienie zwycięzcy: a) Zwycięzcy w obu podkategoriach zostaną wyłonieni na podstawie merytorycznej wartości wniosku i zaangażowania uczestników.
b) Decyzja komisji konkursowej jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.

Ogłoszenie wyników: a) Wyniki konkursu w kategorii „Najbardziej merytoryczny wniosek podczas webinaru” zostaną ogłoszone na zakończenie webinaru 21 października 2024.
b) Wyniki konkursu w kategorii „Najbardziej merytoryczny wniosek udostępniony na Insta Stories” zostaną ogłoszone 22 października 2024.
c) Zwycięzcy zostaną poinformowani prywatną wiadomością na platformie Instagram.
d) Zwycięzca ma obowiązek odpowiedzieć na powiadomienie w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości. W przypadku braku odpowiedzi, organizator ma prawo wybrać innego zwycięzcę.

Polityka prywatności: a) Dane osobowe uczestników będą wykorzystane jedynie w celu przeprowadzenia konkursu i nie będą udostępniane osobom trzecim.

Postanowienia końcowe: a) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu konkursu w dowolnym momencie.
b) Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
c) Wszelkie spory wynikłe w związku z konkursem będą rozstrzygane przez właściwe sądy.