komednda rolka wiralowa
Wygeneruj scenariusz i opis rolki, gdzie uwzględnisz:


TEMAT ROLKI
CEL ROLKI
FORMAT ROLKI
RODZAJ ROLKI

PIERWSZE ZDANIE MÓWIONE – chwytliwe do 6 słów
SCENARIUSZ TREŚCI – około 3 zdania z konkretami na każdy temat
CTA MÓWIONE zgodnie z celem publikacji

1 LINIJKA OPISU – chytliwą do 4 słów z emoji zapraszającym do kliknięcia np. strzałka w dół czy palec w dół
OPIS ROLKI – body text po maksymalnie 3 zdania w jednym akapicie, łącznie 3-4 akapity
CTA W TREŚCI – z emoji realizujące cel rolki
HASHTAGI – maksymalnie 5
SŁOWA KLUCZOWE – około 5

“Sekret Elegancji na Boisku: Jak Wybrać Najlepszą Jakość?”

NAZWA KONTA=<tu wpisz nazwę konta>

NISZA KONTA NA INSTAGRAMIE=[tu wpisz niszę na insta]

RODZAJ ROLKI = [tu wpisz rodzaj rolki, np. edukacyjna]

FORMAT ROLKI = [tu wpisz format rolki, np. Wskazywanie]

TEMAT ROLKI = [tu wpisz temat rolki, np. porównanie przed i po]

który rozwiąże prawdopodobny problem potencjalnych klientów. Bazuj na moim profilu.

POTENCJALNI KLIENCI = [tu wpisz twoją grupę docelową, np. kluby sportowe]

uwzględaniając ekspertyzę i palący problem grupy docelowej.

PROFIL = [tu wpisz rodzaj profil, np/ marka osobista]

PROBLEMY = [tu wpisz problem grupy docelowej, np. brak wiedzy o wizerunku ]

OGÓLNY ZAMYSŁ ROLKI = [tu wpisz ogólny zamysł rolki, dynamiczna prezentująca klub piłkarski ubrany nieprofesjonalnie i profesjonalny po skorzystaniu z usługi]

Stwórz propozycje, które mają szanse stać się viralem.

Niech pierwsze zdanie w rolce będzie inspirowane tymi przykładami: [top] lub
[… o tym nie miałaś pojęcia] lub
[o to powód dlaczego nie…] lub
[….chcesz___bez ____] lub
[oto jak możesz ___w ___dni]. Pamiętaj, żeby wybrać jedną najlepszą opcję, która zachęci do obejrzenia całości materiału!

Pamiętaj 1. linijka musi być krótka i zwracać uwagę, jeśli jest nudna ludzie nie będą zmotywowani do czytania dalej
Opis, tzn body text – ma być uporządkowałaś body text – wiersze przerywniki, 3 linijki w 1 wierszu, wypunktowany tekst, emoji

Skup się na odbiorcy, na jego problemach, potrzebach i oczekiwaniach. Nie pisz bezpośrednio o profilu firmy

Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych

Zastosuj taką strukturę: Chwytliwy i przyciągający nagłówek
Wartościową treść-napisz 3 kulminacyjne i merytoryczne punkty, tutaj zastosuj odzielenie Call-to-action tutaj zastosuj odzielenie
Użyj 3-5 Hasztagów tutaj zastosuj odzielenie
Trzy razy napisz “po więcej zaobserwuj + nazw profilu” tutaj zastosuj odzielenie Użyj 3-5 słów kluczowych. Jeśli jest to [marka] pisz jako my-w liczbie mnogiej, jeśli jest to [marka osobista] pisz jako ja-w liczbie pojedynczej.



CTA = [tu wpisz wezwanie do działania, np. zasięg]

W CTA pisz językiem korzyści. Stwórz treść rolki plus opis. Napisz pełen scenariusz.

Już wkrótce prowadzę serię szkoleń

👉 Jak wykorzystać asystentów ChatGPT do pracy na automacie (27.06, godz. 20:00)
ZAPISZ SIĘ TUTAJ

👉 Jak pisać teksty, które sprzedają
(02.07, godz. 20:00)
ZAPISZ SIĘ TUTAJ

👉 Jak tworzyć wiralowe treści za pomocą narzędzi AI
(03.07, godz. 20:00)
ZAPISZ SIĘ TUTAJ