komednda rolka wiralowa
Wygeneruj scenariusz i opis rolki, gdzie uwzględnisz: TEMAT ROLKI CEL ROLKI FORMAT ROLKI RODZAJ ROLKI PIERWSZE ZDANIE MÓWIONE – chwytliwe do 6 słów SCENARIUSZ TREŚCI – około 3 zdania z konkretami na każdy temat CTA MÓWIONE zgodnie z celem publikacji 1 LINIJKA OPISU – chytliwą do 4 słów z emoji zapraszającym do kliknięcia np. strzałka w dół czy palec w dół OPIS ROLKI – body text po maksymalnie 3 zdania w jednym akapicie, łącznie 3-4 akapity CTA W TREŚCI – z emoji realizujące cel rolki HASHTAGI – maksymalnie 5 SŁOWA KLUCZOWE – około 5 “Sekret Elegancji na Boisku: Jak Wybrać Najlepszą Jakość?” NAZWA KONTA=<tu wpisz nazwę konta> NISZA KONTA NA INSTAGRAMIE=[tu wpisz niszę na insta] RODZAJ ROLKI = [tu wpisz rodzaj rolki, np. edukacyjna] FORMAT ROLKI = [tu wpisz format rolki, np. Wskazywanie] TEMAT ROLKI = [tu wpisz temat rolki, np. porównanie przed i po] który rozwiąże prawdopodobny problem potencjalnych klientów. Bazuj na moim profilu. POTENCJALNI KLIENCI = [tu wpisz twoją grupę docelową, np. kluby sportowe] uwzględaniając ekspertyzę i palący problem grupy docelowej. PROFIL = [tu wpisz rodzaj profil, np/ marka osobista] PROBLEMY = [tu wpisz problem grupy docelowej, np. brak wiedzy o wizerunku ] OGÓLNY ZAMYSŁ ROLKI = [tu wpisz ogólny zamysł rolki, dynamiczna prezentująca klub piłkarski ubrany nieprofesjonalnie i profesjonalny po skorzystaniu z usługi] Stwórz propozycje, które mają szanse stać się viralem. Niech pierwsze zdanie w rolce będzie inspirowane tymi przykładami: [top] lub [… o tym nie miałaś pojęcia] lub [o to powód dlaczego nie…] lub [….chcesz___bez ____] lub [oto jak możesz ___w ___dni]. Pamiętaj, żeby wybrać jedną najlepszą opcję, która zachęci do obejrzenia całości materiału! Pamiętaj 1. linijka musi być krótka i zwracać uwagę, jeśli jest nudna ludzie nie będą zmotywowani do czytania dalej Opis, tzn body text – ma być uporządkowałaś body text – wiersze przerywniki, 3 linijki w 1 wierszu, wypunktowany tekst, emoji Skup się na odbiorcy, na jego problemach, potrzebach i oczekiwaniach. Nie pisz bezpośrednio o profilu firmy Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych Zastosuj taką strukturę: Chwytliwy i przyciągający nagłówek Wartościową treść-napisz 3 kulminacyjne i merytoryczne punkty, tutaj zastosuj odzielenie Call-to-action tutaj zastosuj odzielenie Użyj 3-5 Hasztagów tutaj zastosuj odzielenie Trzy razy napisz “po więcej zaobserwuj + nazw profilu” tutaj zastosuj odzielenie Użyj 3-5 słów kluczowych. Jeśli jest to [marka] pisz jako my-w liczbie mnogiej, jeśli jest to [marka osobista] pisz jako ja-w liczbie pojedynczej. CTA = [tu wpisz wezwanie do działania, np. zasięg] W CTA pisz językiem korzyści. Stwórz treść rolki plus opis. Napisz pełen scenariusz. |
Już wkrótce prowadzę serię szkoleń
👉 Jak wykorzystać asystentów ChatGPT do pracy na automacie (27.06, godz. 20:00)
ZAPISZ SIĘ TUTAJ
👉 Jak pisać teksty, które sprzedają
(02.07, godz. 20:00)
ZAPISZ SIĘ TUTAJ
👉 Jak tworzyć wiralowe treści za pomocą narzędzi AI
(03.07, godz. 20:00)
ZAPISZ SIĘ TUTAJ