spotkanie online
Fenomen Sukcesu
„Stwórz listę proponowanych i prawdopodobnych 15 profilli idealnej grupy docelowej dla tego produktu lub usługi. Uwzględnij różne zawody, statusy, hobby i profesje. Uruchom wyszukiwarkę do poszukania inspiracji w sprawdzonych źródłach. Wypisz po 3 problemy i 3 korzyści w krótkich punktach każdy po 15 wyrazów do każdego profilu. USŁUGA = [] Pisz jak marketer i strateg z wieloletnim doświadczeniem. Pisz po Polsku.” |
„Wygeneruj 10 propozycji na niszę na Instagram w branży declutteringu i organizacji przestrzeni, który ma szansę spektakularnie rosnąć na IG
KIM JESTEM = []
JAKIE SĄ MOJE SUKCESY = []
który wzbudzi zainteresowanie PRODUKTEM.
DLA KOGO JEST TEN PROFIL = []
W CZYM TEN PROFIL MA MU POMÓC = []
DOCELOWA PLATFORMA =
Zrób analizę wszystkich wytycznych na wskazanej platformie w zakresie moich planowanych działań na wskazanej platformie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm wskazanej platformy, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa wskazana platforma, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.
Dostosuj treści do mojego konta.
Wykonaj wyszukiwania mojej bezpośredniej konkurencji oraz konkurencji inspiracji – niech te konta posiadają powyżej 10 tys. followersów/obserwujących/subskrybentów. Pamiętaj aby wygenerować 10 propozycji na niszę na wskazanej platformie dla konta, która ma szansę spektakularnie rosnąć w mediach społecznościowych. Która nie będzie ani zbyt wąska. Postaraj się, aby wyniki określały niszę, a nie jakąś serię postów. Opisz w następującej strukturze wyniki: pomysł na niszę, korzyści, koncept prowadzeniam, odbiorcy, dlaczego mają pożądać oglądania tego profilu na codzień i docelowo zamieniać się w płacących klientów. Pisz po Polsku.
Odpowiedzi wprowadź jako krótkie i zwięzłę komunikaty, np w branży AI przykładem niszy byłaby: „”usprawniam życie i biznes dzięki narzędziom AI, w tym zwłaszcza ChatGPT”
„Wypisz po 3 punkty następujących CECH uwzględniając PRODUKT i profil na Instagramie:
PRODUKT / USŁUGA = []
PROFIL = []
BÓL = [Co ją boli w związku z usługą? Z jakim mierzy się problemami?]
STRACH = [Czego się boi z związku z Twoją usługą? Czy jest świadoma?]
SUKCES = [Jakich osiągnięć pożąda w związku z Twoją usługą? Co definiuje jako sukces?]
PORAŻKA = [Co utraci, gdy nie skorzysta z Twojej PRODUKTU?]
OBIEKCJE = [Co ją hamuje przed skorzystaniem z PRODUKTU? Z czego to wynika?]
MIEJSCE = [Gdzie przebywa? Gdzie ją spotkać? Na jakich portalach społecznościowych? W jakich kręgach?]
DOCELOWA PLATFORMA =
Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł.
Pisz po polsku. Napisz przykładową propozycje. Pisz krótko – samą esencję.
Zrób analizę wszystkich wytycznych na wskazana platforma w zakresie moich planowanych działań na wskazanej platformie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa wskazana platforma, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.
Dostosuj treści do mojego konta.”
Wygeneruj 3 warianty scenariusza i opis rolki, gdzie uwzględnisz: TEMAT ROLKI PIERWSZE ZDANIE MÓWIONE – chwytliwe do 6 słów 1 LINIJKA OPISU – chytliwą do 4 słów z emoji zapraszającym do kliknięcia np. strzałka w dół czy palec w dół zestawienie darmowych narzędzi AI i płatnych – wskaż 5 propozycji gosiasiedlik Usprawnianie życia i biznesu poprzez Narzędzia ChatGPT i AI RODZAJ ROLKI = [edukacyjna] FORMAT ROLKI = [Dialog – użytkownik prowadzi rozmowę z samym sobą lub inną osobą, często w humorystycznej formie, zmieniając ton głosu lub pozycję. Taki format wykorzystuje przeplatanie ujęć, by pokazać dwie różne postaci w jednej scenie.] TEMAT ROLKI = [część rolki edu] który rozwiąże prawdopodobny problem potencjalnych klientów. Bazuj na moim profilu. POTENCJALNI KLIENCI = [Twórczynie internetowe i osoby prowadzące własne firmy, które chcą prowadzić instagram niskobudżetowo za pomocą narzędzi AI] uwzględaniając ekspertyzę i palący problem grupy docelowej. PROFIL = [marka osobista – Gosia Siedlik – pisz zawsze jako JA, nie jako my] PROBLEMY = [brak znajomości narzędzi AI] OGÓLNY ZAMYSŁ ROLKI = [duplikat mojej osoby – jedna w garniturze mówi o tych płatnych, a ta w dresie mówi o bezpłatnych] Stwórz propozycje, które mają szanse stać sie viralem. Niech pierwsze zdanie w rolce będzie inspirowane tymi przykładami: [top] lub Pamiętaj 1. linijka musi być krótka i zwracać uwagę, jeśli jest nudna ludzie nie będą zmotywowani do czytania dalej Skup się na odbiorcy, na jego problemach, potrzebach i oczekiwaniach. Nie pisz bezpośrednio o profilu firmy Pisz jak wieloletni ekspert od mediów społecznościowych Zastosuj taką strukturę: Chwytliwy i przyciągający nagłówek Pisz po polsku. Działaj jak wieloletni strateg o video reels. CTA = [zasięg] W CTA pisz językiem korzyści. Stwórz treść rolki plus opis. Napisz pełen scenariusz. Przed 3 wariantów scenariuszów wybranych formatów rolek zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań tworzenia rolek na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj takich scenariuszów pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram reels, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe. Informacje o wnioskach daj w 3 krótkich zdaniach po wygenerowaniu wybitnych odpowiedzi. Upewnij się, że np. gdy format to wskazywanie to nie generujesz treści do mówienia, tylko opis kadru i tego co ma się na nim pojawić. Dostosuj treści do mojego konta. Pamiętaj, aby pisać po Polsku. |
Treść akordeonu
Stwórz sekwencję zasięgowych stories w tej strukturze: 1) wyzwalacz emocji – problem lub pragnienie lub potrzebę – mojej grupy docelowej na Instagramie 2) obietnica rozwiązania tego problemu 3) wspomnij o tym, że rozwiązanie wiąże się z Twoją ekspertyzą 4) rozwianie obiekcji społeczny dowód słuszności, że umiesz ten problem rozwiązać. Stosuj storytelling Jak wieloletnia ekspertka od zasięgu na instagramie przez insta stories. Uwzględnij materiał, który publikujesz, tone of voice, archetyp marki, niszę grupę docelową. Zastosuj łatwość poznawczą, czyli konkret, kontekst, przyczynowość, spójność, historię, porównania, metafory, konceptualizację. NISZA = [dbam o wizerunek klubów sportowych poprzez dobór spójnych strojów] MATERIAŁ KTÓRY PUBLIKUJESZ = [KOMPLETY MECZOWE ] TONE OF VOICE = [koleżeński] ARCHETYP = [koleżeński] GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.] Upewnij się, że Twoje propozycje są wyjątkowe i nikt na Instagramie, nie będzie chciał ich scrollować, stosuj luki informacyjne, wyraźne opinie, wyjątki, anomalie, a także storytelling, tj. struktury, zalecenia, napięcie i suspens – bądź kreatywny, i dopasuj treści do mojego celu. |
Stwórz 10 propozycji na instagramowy nagłówek rozwiąże PROBLEM PROFILU i osiągnięcie CELU za pomocą usługi Każdy wynik powinien mieć nie więcej niż 40 wyrazów. SPRZEDAJĘ = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA] CEL KLIENTA = [kupić sprawnie odzież sportową z dostępnością] PROBLEM KLIENTA = [zmieścić się w budżecie, zdobyć nowych sponsorów, zdobyć uznanie wśród lokalnych przedsiębiorstw swoją skutecznością, zadbać o reputację klubu Sportowego] PROFIL = [Właściciel szkółki piłkarskiej w Gdańsku napisz przykładową propozycje Pisz krótko, samą esencję. Pisz jak wieloletni marketer z wieloletnim doświadczeniem, stosuj chwytliwe nagłówki inspirowane takimi stukturami: „3 szybkie wskazówki…” „chyba nie chcesz popelnić tego błędu…” „ile razy…” „3 rady dla…” „czy znasz sekret…”
Bądź zaskakujący w swoich propozycjach. Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe. Dostosuj treści do mojego konta. |