Sopot

Komendy z wystąpienia 8.03.2025.

Wygeneruj 10 propozycji na niszę na instagramie dla konta marki osobistej, która ma szansę spektakularnie rosnąć na IG

marka osobista – sprzedawca odzieży marki JOMA z Hiszpanii

dla klubów sportowych

KIM JESTEM = [Skautem, Trenerem UEFA B, byłym właścicielem własnej szkółki piłkarskiej, ponad 15 lat w sprzedaży ubrań sportowych]

JAKIE SĄ MOJE SUKCESY = [obsługa ponad 100 klubów sportowych]

który wzbudzi zainteresowanie PRODUKTEM.

DLA KOGO JEST TEN PROFIL = [dla miłośnika sportu, osób, które poszukują inspiracji, jak prezenować klub w social mediach, aby być magnesem na sponsorów]

W CZYM TEN PROFIL MA MU POMÓC = [być na bieżąco z trendami odzieżowymi, wizerunkiem, pozyskiwaniu sponsorów, zarządzaniem klubem, karierą sportową]

Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta.

Wykonaj wyszukiwania mojej bezpośredniej konkurencji oraz konkurencji inspiracji – niech te konta posiadają powyżej 10 tys. followersów. Pamiętaj aby wygenerować 10 propozycji na niszę na instagramie dla konta, która ma szansę spektakularnie rosnąć na IG. Która nie będzie ani zbyt wąska. Postaraj się, aby wyniki określały niszę, a nie jakąś serię postów. Opisz w następującej strukturze wyniki: pomysł na niszę, korzyści, koncept prowadzeniam, odbiorcy, dlaczego mają pożądać oglądania tego profilu na codzień i docelowo zamieniać się w płacących klientów. Pisz po Polsku.

Odpowiedzi wprowadź jako krótkie i zwięzłę komunikaty, np w branży AI przykładem niszy byłaby: „usprawniam życie i biznes dzięki narzędziom AI, w ttym zwłaszcza ChatGPT”

 

Wygeneruj 3 proponowane ścieżki zakupowe składające się z 4 etapów, bazując na modelu AIDA, 1) attention, 2) interest, 3) desire, 4) action, proces oprzyj o problemy palące mojej grupy docelowej. Dla każdej ścieżki stwórz tabelę z 7-dniowymi propozycjami publikacji. Trzymaj się następujących zasad i stuktury w propozycjach lejków sprzedażowych: ZASIĘG -1. Problemy, które trzeba rozwiązać ROZPOZNAWALNOŚĆ 2. Pozycjonowanie eksperckie 3. Działanie przez czynność: rozwiązanie, które daje nasz PRODUKT ZAANGAŻOWANIE ZAANGAŻOWANIE – 4. Tutorial: Rozwiązania krok po kroku oraz 5. Sukcesy i osiągnięcia SPRZEDAŻ-6. Prezentacja oferty oraz LOJALNOŚĆ 7. Po godzinach / Lifestyle.
Poszukaj inspiracji w Internecie – uruchom przeszukiwanie sieci. Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta.

NISZA = [dbam o wizerunek klubów sportowych poprzez dobór spójnych strojów]

PRODUKT = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA]

PROBLEMY = [Słaba jakość odzieży – Szybkie zużycie negatywnie wpływa na wizerunek.

Wysokie koszty – Ceny przewyższają możliwości finansowe.

Opóźnienia dostaw – Brak spójności przeszkadza w planowaniu.

Brak personalizacji – Odzież nie odzwierciedla tożsamości klubu.

Niedopasowane rozmiary – Rozmiary nie odpowiadają potrzebom zawodników.

Brak nowoczesnych technologii – Potrzebujemy innowacji w odzieży.

Słaba dostępność lokalna – Brak wysokiej jakości odzieży w okolicy.

Niska trwałość materiałów – Ubrania szybko tracą kolor i kształt.

Brak wsparcia posprzedażowego – Trudno o pomoc przy problemach z produktem.

Ograniczona oferta wiekowa – Brakuje odzieży dla różnych grup wiekowych.]

GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.]

TE ZASOBY MAM =

Dla każdej ścieżki stwórz tabelę z 7-dniowymi propozycjami publikacji – to może być 1) reels – tu opisz scenarisz tych nagrań+opis lub 2) karuzela- tu opisz 5 kafelków, tak aby zachęcić do jej całego obejrzenia+opis lub post+opis – każda propozucja ma być wybitna.

Zastosuj:
Chwytliwy i przyciągający nagłówek
Wybitną treść publikacji – lekką, pisaną przez mistrza tworzenia treści
Użyj 3-5 Hasztagów:
Zachęty do interakcji
Call-to-action
3-5 kilka emoji” Pamiętaj aby w tabeli pokazać cel publikacji: zasięg, rozpoznawalność, zaangażowanie i sprzedaż.
Zrób analizę wyników: – sprawdź czy treści publikacji nie brzmią generatywnie, czyli tak, jakby stworzył ją robot. Daj przykłady lekkich treści, które będą wybitne, jakby towrzył je copywritter z wieloletnim doświadczeniem, sprawdź czy Twoje propozycje są łatwe poznawczo, czy używają luk narracyjnych, konceptualizacji oraz metafor. Dbaj o to, żeby nie brzmiały, ani nie wyglądały jak generowane przez AI.
Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że treści są prawdziwe, lekkie, zabawne i nikt nie przejdzie dookoła nich obojętnie.

Dostosuj treści do mojego konta.

Wynikiem tego promptu mają być 3 ścieżki AIDA oraz 3 kalendarze publikacji. I każda ścieżka zakupowa ma zaczynać się Attention, potem Interest, potem Desire, a na końcu Action. Aby to zrobić, przejrzyj dostępne źródła internetowe, w tym raporty branżowe i statystyki. Szukaj wiarygodnych danych statystycznych, korzystaj z informacji z GUS, i podawaj linki do istniejących źródeł. Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej.

Pisz po polsku. Działaj jak wieloletni strateg.

 

Stwórz sekwencję zasięgowych stories w tej strukturze: 1) wyzwalacz emocji – problem lub pragnienie lub potrzebę – mojej grupy docelowej na Instagramie 2) obietnica rozwiązania tego problemu 3) wspomnij o tym, że rozwiązanie wiąże się z Twoją ekspertyzą 4) rozwianie obiekcji społeczny dowód słuszności, że umiesz ten problem rozwiązać. Stosuj storytelling Jak wieloletnia ekspertka od zasięgu na instagramie przez insta stories. Uwzględnij materiał, który publikujesz, tone of voice, archetyp marki, niszę grupę docelową. Zastosuj łatwość poznawczą, czyli konkret, kontekst, przyczynowość, spójność, historię, porównania, metafory, konceptualizację.

NISZA = [dbam o wizerunek klubów sportowych poprzez dobór spójnych strojów]

MATERIAŁ KTÓRY PUBLIKUJESZ = [KOMPLETY MECZOWE ]

TONE OF VOICE = [koleżeński]

ARCHETYP = [koleżeński]

GRUPA DOCELOWA = [kluby sportowe – Twoja grupa docelowa składa się z właścicieli szkółek piłkarskich, którzy pragną rozwijać swoje marki i zwiększać satysfakcję klientów poprzez oferowanie wysokiej jakości odzieży sportowej. Cechują się ambicją i chęcią wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, jednak często zmagają się z problemami związanymi z niską jakością dostępnych produktów oraz wysokimi kosztami zakupu. Są otwarci na nowe możliwości, które pomogą im w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu konkurencyjności na rynku. Ich głównym celem jest zbudowanie silnej marki, która będzie kojarzona z profesjonalizmem i wysoką jakością, przy jednoczesnym dbaniu o budżet i szybkie dostawy.]

Upewnij się, że Twoje propozycje są wyjątkowe i nikt na Instagramie, nie będzie chciał ich scrollować, stosuj luki informacyjne, wyraźne opinie, wyjątki, anomalie, a także storytelling, tj. struktury, zalecenia, napięcie i suspens – bądź kreatywny, i dopasuj treści do mojego celu.

Stwórz 10 propozycji na instagramowy

treść na reklamę do meta na grafikę

rozwiąże PROBLEM PROFILU i osiągnięcie CELU za pomocą

usługa

Każdy wynik powinien mieć nie więcej niż 40 wyrazów.

SPRZEDAJĘ = [Sprzedaż ubrań dla klubów sportowych hiszpańskiej marki JOMA]

CEL KLIENTA = [kupić sprawnie odzież sportową z dostępnością]

PROBLEM KLIENTA = [zmieścić się w budżecie, zdobyć nowych sponsorów, zdobyć uznanie wśród lokalnych przedsiębiorstw swoją skutecznością, zadbać o reputację klubu Sportowego]

PROFIL = [Właściciel szkółki piłkarskiej w Gdańsku
PROBLEM:Jakość odzieży
Konkurencyjne ceny
Szybkość dostaw
KORZYŚĆ:
Zwiększenie satysfakcji klientów
Pozyskiwanie nowych klientów
Rozwój marki]

napisz przykładową propozycje

Pisz krótko, samą esencję. Pisz jak wieloletni marketer z wieloletnim doświadczeniem, stosuj chwytliwe nagłówki inspirowane takimi stukturami:

„3 szybkie wskazówki…”

„chyba nie chcesz popelnić tego błędu…”

„ile razy…”

„3 rady dla…”

„czy znasz sekret…”

Bądź zaskakujący w swoich propozycjach.

Zrób analizę wszystkich wytycznych na Instagram w zakresie moich planowanych działań na Instagramie w sieci internetowej. Upewnij się jak zmienił się algorytm Instagrama, i dostosuj odpowiedzi pod najaktualniejsze dane na temat tego, jak działa Instagram, przeanalizuj algorytm na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w Internecie. Upewnij się, że dane są prawdziwe.

Dostosuj treści do mojego konta.

 

Stwórz skrypt do ankiety w Google Forms.

Planuję stworzenie nowego produktu. Chcę przeprowadzić walidację mojego pomysłu i poznać problemy moich potencjalnych klientów. Stwórz ankietę w Google Forms obejmującą grupę docelową, tematykę ankiety, cel, liczbę pytań, liczbę odpowiedzi w każdym pytaniu, liczbę odpowiedzi oraz typ odpowiedzi.

MOJA BRANŻA= [ESG]

GRUPA DOCELOWA= [firmy technologiczne i biotechnologiczne, IT, wewnątrz PPNT w Gdyni]

TEMATYKA ANKIETY= [ESG – poziom gotowości do raportowania, poziom znajomości ESG]

PRODUKT= [Konsultacje, szkolenia z zakresu ESG]

CEL= [Zbadanie gotowości firm parkowych do raportowania z zakresu ESG]

LICZBA PYTAŃ= []

LICZBA ODPOWIEDZI= []

RODZAJ ODPOWIEDZI 1= [Tak / Nie]

RODZAJ ODPOWIEDZI 2= [wielokrotnej odpowiedzi]

RODZAJ ODPOWIEDZI 3= [odpowiedzi krótkie]

Stwórz krótką i bardzo atrakcyjną ankietę, którą z przyjemnością wypełnią właściwe firmy. Zanim ją wygenerujesz daj mi edytować treść. Pisz jak człowiek, nie jak robot! Pisz po polsku. Pamiętaj aby stworzyć skrypt do wdrożenia.

 
Link: https://chatgpt.com/g/g-zCLT597lc-script-wizard
 

Wygeneruj 3 warianty treści

tu napisz treść reklamy

na Instagram, który wzbudzi zainteresowanie PRODUKTEM.

PRODUKT = [oferta wyzwania – zrób formę na lata – za 0 zł, w duchu jedzenia intuicyjnego, 27.11.2024 godz. 20]

Wykorzystaj podany poniżej styl językowy, ale pisz w temacie mojego produktu lub usługi dla mojej grupy docelowej.

GRUPA DOCELOWA = [kobiet po ciąży]

Pisz przykładem. Przykład:

TREŚĆ = [Czy wiesz, że TWOJE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I CHATGPT MOGĄ STAĆ SIĘ KLUCZOWYM NARZĘDZIEM DO ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY?

Sprawdź moje SZKOLENIE ZA 0 PLN

WIDZIMY SIĘ WKRÓTCE”

Zrzut 2:

„Chcesz ożywić swoją sprzedaż? 📈 Dołącz do mojego bezpłatnego szkolenia 21.10 o 19:00.

Poznaj innowacyjne techniki, które odmienią Twój sposób komunikacji online i pomogą rozwijać Twoje działania w mediach społecznościowych. 🌐 Otrzymaj certyfikat za 0 PLN i szansę na nagrody o wartości 247]

Pamiętaj aby pisać dokładną liczbę słów i format z przykładu, ale treści mają dotyczyć mojego produktu i mojej grupy docelowej.

 
Gosia Siedlik
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.